0

Jak zamawiać ?

1. Czym jest Sklep Internetowy Niewieścin  ?

Sklep Internetowy Niewieścin  pozwala na dokonanie zakupów przez Internet. Klient w prosty i wygodny sposób zamawia produkty, a my z przyjemnością dowozimy je do domu. Zakupy z wykorzystaniem serwisu on-line to wygoda i oszczędność czasu

2. Jak składać zamówienie?

Istnieje możliwość złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym bez konieczności rejestracji lub poprzez założenie swojego konta w Sklepie Internetowym.

W celu złożenia zamówienia należy:

  1. a) wejść na stronę Sklepu Internetowego/zalogować się do Sklepu Internetowego,
  2. b) wybrać Wyrób/Towar będący przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”,
  3. c) wybrać przedział czasowy i dzień dostarczenia towaru (samochodzik czarny oznacza, że w danym przedziale czasowym dostawa jest możliwa, samochodzik szary, że dostawa w danym przedziale czasowym jest niemożliwa),
  4. d) wpisać dane odbiorcy zamówienia, adres na który ma być dokonana dostawa wyrobu/towaru, dodatkowo podać numer telefonu, adres e-mail.
  5. f) wpisać dane do faktury, jeżeli Klientowi ma być wystawiona faktura, jeśli są one inne niż dane podane do dostarczenia zamówienia,
  6. g) kliknąć przycisk „Zakończ – złóż zamówienie”.
  7. Zamówienie wspólne.

Jeśli chcesz złożyć zamówienie wspólnie ze swoimi kolegami z pracy, Istnieje możliwość  zrealizowania kilku zamówień pod ten sam adres, w ramach jednego wspólnego zamówienia w Sklepie Internetowym. W tym jednak przypadku należy  zaznaczyć ten fakt w złożonym zamówieniu. Powyższe oznacza, że na każde składane zamówienie wystawiany jest paragon fiskalny lub faktura. Fakt ten należy odnotować w uwagach zamówienia dokładnie zaznaczając jak zamówienie ma zostać podzielona pomiędzy poszczególne paragony i jak podzielone mają być porcje produktów.

3. Jak szukać produktów?

Istnieją cztery możliwości szukania produktów:

4. Czy rejestracja jest konieczna?

W naszym Sklepie Internetowym możesz dokonać zakupu bez konieczności logowania. Jedynym wymogiem przy składaniu zamówienia jest podanie Imienia, Nazwiska, numeru telefonu oraz adresu dostawy. Pamiętaj, że dzięki zalogowaniu się na swoje konto będzie dostępna historia Twoich zamówień, dzięki której możesz w bardzo łatwy i szybki sposób skopiować listę zamawianych produktów.

5. W jaki sposób moje zakupy są pakowane i dostarczane?

Każdy zamówiony produkt jest osobno ważony, pakowany oraz etykietowany, dokładnie tak samo, jak jest to robione w sklepie. Wszystkie produkty dostarczane są w warunkach chłodniczych do 5 °C.

6. Kiedy moje zakupy zostaną dostarczone?

Zamawiając towar  masz możliwość wskazania przedziału czasowego, w którym chciałbyś, aby zakupy zostały dostarczone. W każdej chwili możesz sprawdzić dostępność wolnych terminów, w naszym Sklepie Internetowym, klikając na moduł „SPRAWDŹ DATĘ I GODZINĘ DOSTAWY”.  Należy zwrócić uwagę na kolor samochodzików – kolor zielony oznacza dostępność, kolor szary brak dostępności.

7. Jak wybrać datę dostawy?

Po wybraniu produktów i zaakceptowaniu KOSZYKA, należy wybrać datę i przedział czasowy, w którym dostawa zostanie zrealizowana.

8. Jaki jest koszt dostawy ?

Koszt dostawy jest uzależniony od wartości złożonego zamówienia. Przy zamówieniu do 100 zł, koszt dostawy wynosi 5 zł. Powyżej tej wartości dowieziemy produkty bezpłatnie.

9. Co w przypadku, gdy przegapię dostawę?

Jeśli z jakiegoś powodu pod wskazanym adresem nie będzie nikogo, kto mógłby odebrać dostawę prosimy o kontakt z dostawcą pod nr podany na stronie internetowej sklepu.

10. Co w przypadku jeśli produkt, który zamawiam jest niedostępny?

Może się zdarzyć, że zamówione produkty nie są dostępne. W takim przypadku Sprzedawca poinformuje Ciebie o tym fakcie telefonicznie lub wysyłając informację o braku dostępności określonego produktu na wskazany przez niego adres e-mail. Wówczas będzie możliwość wybrania innego, alternatywnego produktu lub zrezygnowania z brakującej pozycji.

11. Co w przypadku, kiedy chcę zwrócić produkt?

Masz możliwość zapoznania się z dostarczonym towarem podczas jego odbioru i dopiero po jego akceptacji Kierowca wystawia paragon fiskalny na dostarczone produkty.

Niemniej istnieje również możliwość zwrotu towaru składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zrealizowania zamówienia, tj. od dna doręczenia Tobie przesyłki , ale tylko w przypadku takich wyrobów i towarów, które są niewrażliwe na czas i których opakowanie nie zostanie naruszone. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, którego wzór znajduje się pod adresem:

www.esklep.niewiescin/odstapienie

12. Co w przypadku jeśli dostawa się spóźnia?

Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby skontaktować się z Tobą, jeśli nasz Dostawca się spóźni. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości od nas, prosimy o kontakt z kierowcą pod numerem telefonu podanym na naszej stronie internetowej.

13. W przypadku kiedy zapomnę na kiedy zamawiałem zakupy – w jaki sposób mogę sprawdzić czas dostawy?

Możesz sprawdzić czas dostawy Twoich zakupów, po zalogowaniu się na swoje konto w Sklepie Internetowym, w zakładce „Moje zamówienia” na stronie Sklepu Internetowego Niewieścin. E-mail z potwierdzeniem, jaki otrzymałeś od nas po złożeniu zamówienia także zawiera informację o czasie dostawy zakupów.

14. Jak mogę anulować zamówienie?

Istnieje możliwość anulowania zamówienia lecz nie później niż  4 godz przed planowaną godziną dostarczenia towaru.

Anulować zamówienie można drogą mailową lub telefoniczną.

15. Czym jest cena i wartość orientacyjna?

Ceny produktów oraz wartość zakupów wyświetlane na stronie Sklepu Internetowego są orientacyjne. W czasie dostawy wartość  pewnych produktów mogą różnić się od tych podawanych na stronie w dniu składania przez Ciebie zamówienia. Osoba kompletująca zamówienie waży produkty. Oznacza to, że waga może lekko odbiegać od zamówionej, a więc wartość produktu może nieznacznie różnić się w sklepie od ceny przekazanej na stronie, nie więcej jednak niż +/- 10%.

15. W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?

Możesz wybrać płatność  kartą (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic)  lub gotówką przy odbiorze.

16. Jak wygląda płatność kartą?

Płatność kartą przy odbiorze jest analogiczna do płatności za pośrednictwem terminala w sklepach.
W przypadku problemów z płatnością kartą przy odbiorze możesz dać Dostawcy inną kartę płatniczą. Jeśli żadna z kart płatniczych nie zadziała, bądź jeśli zdarzy się, że będą trudności z połączeniem z systemem płatności przy dostawie, będziemy musieli zabrać zakupy z powrotem do sklepu. W takim przypadku nie będziesz obciążony żadną opłatą.

17. Czy jest określona minimalna wartość zamówienia?

Minimalna wartość zamówienia, jaka może zostać zrealizowana wynosi 50 zł.

 
Brak produktów